”Rust genomen”

Heb eindelijk mijn rust gevonden,

bekomen van alles stress momenten,

gewoon eens een tijdje niks gedaan,

geen moeten, maar willen,

alle ruzies uit de weg gegaan,

gewoon wat ik wilde gedaan,

eventjes bezig gegaan,

met mensen die me niet konden slopen,

na lange tijd weer dat gevoel,

waar ik zo lang naar op zoek was,

ga weer volop voor mijn doel,

zodat ik weer kan stralen als een helder glas,

sta nu al een tijdje,

weer goed in het leven,

heb van het verleden geen spijt,

maar zal in de toekomst,

van mijn verleden leren,

in de toekomst nog meer geven.

Skar.

2 gedachten over “”Rust genomen”

  1. 😉 😉 Dat zijn de mooiere berichten, zulke lees ik graag…

    maar ehhhh ik neem aan dat je wilt gaan stRalen als helder glas 😛

    Houden zo hoor!

    Like

    • Hahaha ja zag het net ook, heb al een RRRRtje geplaatst, op een bepaald moment moet je niet willen veranderen wat je niet kunt veranderen…..

      Like

Plaats een reactie