”Zwijmelen op Zaterdag”

Nieuwe week, nieuwe kansen, zondag eerste heerlijke mooie zonnige dag, en op maandag de volgende, heerlijk. Liedje wat ik op het moment graag luister is Danny Vera met rollercoaster, past ook wel beetje in mijn leven, vreemd genoeg vind ik het weekend nooit echt fijn, apart eigenlijk want zijn dezelfde vrije dagen als door de week heen, maar over het algemeen praat ik dan gelukkig over een periode. De tijd dat je een liedje uitzoekt, komen er nog talloze voorbij in de week, dus regelmatig delete en ander nummer, omdat het ook afhangt in wat voor een stemming je bent, wisselt een liedje. Eerste liedje is live opname, wat op een speciale manier, clip is opgenomen.

Ook dit keer drie stuks, drie liedjes over het geheel genomen vaak wel wat afwisselende liedjes, Zit niet een bepaald vast patroon in, eerste kan verschillen met nummer twee of drie qua stijl, maakt het voor de andere deelnemers eenvoudiger, eentje leuk, of geen van allen spreekt je aan, iedereen heeft zo zijn eigen smaak, zijn of haar eigen voorkeur. Veel artiesten en liedjes kennen is niet altijd een voordeel, want je zit vaak in dubio deze of die, eigenlijk maakt het niets uit, als het goed is volgt er weer een zaterdag.

Nummer drie is weer ietsje sneller, ietsje meer pit, maar een band waar ik enorm van kan genieten, toch ook weer niet te hard dit nummer, rustige passages afgewisseld met wat pittiger stukjes, op zich voor mij niet vreemd, want qua muziek kan ik veel kanten op, veel spreekt me aan, van rock tot soul, en ballads etc..

Skar.

5 gedachten over “”Zwijmelen op Zaterdag”

  1. Inderdaad, er komt altijd weer een zaterdag.. ook als het niet goed is 😉 De wereld draait immers door, het leven gaat verder, al dan niet met ons erin.

    Mooie muziek en afwisselend, de 1e vind ik het minst, dat muizenstemmetje van haar is niet mijn ding en in die overhoop gehaalde kamer zitten te veel afleidingen

    Gelukkig verder niet relevant.

    Fijn weekend

    Like

    • De dame in kwestie was behoorlijk gepikeerd, ligt al in een scheiding met haar echtgenoot, bekogelen elkaar met van alles en nog wat, nodige woorden, maar ze besloot uit de Z.o.Z te stappen, dus snel voor deze dame en heer een vervanging opgeroepen, drie zijn er drie, had niet verwacht dat ze zou vertrekken….daarom is het maar gelukkig dat muziek bij een ieder anders binnenkomt, alleen maar goed, zo blijft de diversiteit gewaarborgd…
      Fijn weekend.

      Like

  2. Ik heb van alle drie de nummers genoten. Ook ik heb vaak nummers klaar staan, en dan komt er weer iets anders voorbij wat ik beter vind passen. Op het moment ben ik mijn Zwijmels die in concept staan te plaatsen, anders is het niet meer te overzien.

    Geliked door 1 persoon

    • Heb je helemaal gelijk in, heb nog 1 keer drie in concept staan, vanaf dan ga ik gewoon op de vrijdag klaar zetten, anders kun je wel bezig blijven, stemming, liedjes vallen altijd verschillend, zet je maandag een nummer klaar, vind je die vrijdag misschien niet geschikt, voortaan maken en af blijven…

      Geliked door 1 persoon

  3. Jeetje… wat kwam Madrugada binnen. Prachtig…
    Ik had ze een jaar geleden in 013 kunnen zien, was uitgenodigd om mee te gaan met vrienden, maar was op zondagavond. Zo onhandig voor een lange werkdag. Maar nu heb ik spijt. Ik hou ze in de gaten voor een volgende keer. Dankje voor het delen van vooral het eerste nummer. Ik heb geboeid zitten luisteren (en kijken!)

    Like

Plaats een reactie